جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

کلهر: والیبال نگاه ایرانی‌ها را به خودشان اصلاح کرد

  • کد خبر: ۱۵۰۶۹۶
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
کلهر: والیبال نگاه ایرانی‌ها را به خودشان اصلاح کرد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: والیبال نشان داد در بعد تیمی هم می‌توانیم در مجامع بین المللی موفقیت کسب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال در مشهد گفت: در سال‌های اخیر جوی بوجود آمده بود که احساس می‌شد بین رشته‌های ورزشی رقابت بوجود آمده و هر فدراسیون ورزشی به نوعی به دنبال رقابت با دیگر فدراسیون هاست، اما یک مثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید هر گلی بوی خودش را دارد و ما هم در وزارت ورزش و جوانان نمی‌توانیم بین رشته‌های مختلف ورزشی تفاوتی بگذاریم.
سینا کلهر در ادامه تصریح کرد: در سالیان گذشته تصوری بر مدم غالب شد بود که ما در رشته‌های تیمی نمی‌توانیم موفقیتی در سطح بین المللی کسب کنیم که والیبال این تابو را شکست و به نوعی این تصور را اصلاح کرد. واقعیت این است که والیبال در میان مردم هم اثرات اجتماعی خوبی از خود به جای گذاشته است.
وی در پایان افزود کرد: در دایره قوانین که فعالیت‌ها بر اساس آن انجام می‌شود، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور هم وجود دارد و باید مسئولین پاسخگوی عملکرد خود باشند. وی تاکید کرد: این‌که دولت مظهر همه مشکلات است و تنها راه رهایی استفاده از تشکیلات صنفی است، تلقی اشتباه است. باید تعادل بین این‌ها بوجود آید تا مشکلات حل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->